S blížícím se časem vánočním se pomalu objevují novější, delší a pro všechny stále otravnější reklamy na různé zboží. Ty nás doprovází všude kam se hneme. Nejrůznější letáky v našich schránkách, na billboardech kolem silnic, to je ale jen zlomek s porovnáním s tím, co na nás čeká u televizních obrazovek nebo na webových stránkách. Toto šílenství, je čím dál tím větší, a vede jen k šílenějším událostem.
Podívejme se například na záběry ze Spojených států Amerických. Na všude známý Černý pátek neboli Black Friday. Den, který přichází vždy na konci listopadu, a to den po díkuvzdání. Neuvěřitelná slevová mánie, kdy se obchodníkům daří nejvíce. Jedná se o slevový záchvat ve všech různých obchodech a obchodních centrech, kde nabízejí zboží s neuvěřitelnými slevami. Lidé pak v záchvatech a touze po levném zboží, které nemůžou nikde a nikdy jindy mít doslova zápasí o každičké zboží co se objeví na pultech. Na záběrech z kamer pak vidíme jen málo podoby s civilizovaným lidem 21. století.
Co je ale smutné na tom všem je, že nejčastěji se nejedná ani o skutečné slevy. Na zboží přijdou jen nové nálepky s nápisem sleva a s aktuální cenou, které pak nadále vydávají za zlevněné. Kolikrát si navíc nedají ani tu práci, původní štítek odebrat z pod toho nového.
Reklamy, které nás vyrušují během sledování našich oblíbených filmů či seriálu jsou v období adventu, čím dál tím častější. Tak se z dvou hodinového filmu může během chvíle stát čtyř hodinová podívaná. A aby toho nebylo málo, reklamy jsou navíc vždy zbytečně přezvučené. To je právě proto, abychom je slyšeli až v druhé místnosti, kam jsme před nimi utekli schovat. Potom se není čemu divit, když si mnohé děti v dnešní době, kde jsou skutečné tradice stále více zatlačovány do ústranní a nahrazovány těmi umělými, jako je například Black Friday, myslí, že vánoce jsou jen o nadělování dárků a hraček.